2018. március 19., hétfő

Manikűrvadász - Születésnapi forduló



Sziasztok!

Manikűrvadász szülinapi forduló következik, melynek lényege, hogy most külföldi lányok alkotásaiból kellett vadásznunk. 
A szabályokat elolvashatjátok Bellánál, aki 5 évvel ezelőtt indította útjára a játékot. 



A sorsoláson Bella Ritchey lett a párom, tőle vadásztam. Őszintén bevallom, sajnos nem hoztak lázba az alkotásai, nem az én stílusom, de a játék miatt azért próbáltam valami egyszerűt kreálni. 

Bella Ritchey (@bella_ritchey) által megosztott bejegyzés,



 Ez pedig az enyém 💅 Masura Orange Fresh az alap, néhány fekete vonal és ennyi. A vonalvezetésem pocsék, de nem is törekszem, hogy jobb legyen, inkább nyomdázom a mintát. Részben kényelemből, részben pedig csapnivaló a kézügyességem. 



Nézzétek meg a többi lány alkotását is!

3 megjegyzés:

  1. jól sikerültek szerintem a vonalak is :) jó vadászat lett :P

    VálaszTörlés
  2. Szeretem Bella alkotásait, de nála ez egyáltalán nem tetszik, viszont a tiéd sokkal inkább. Ezerszer szebbek, egységesebbek a vonalak, mint Bellánál. Szóval szerintem szuper lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett a manikűr, tetszenek a színek is 🙂

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!