2017. május 8., hétfő

ManiCute - Pöttyös



Sziasztok!

Ma este  megint ManiCute, témánk a pöttyös. 
Erőt vett rajtam a lustaság megint és nagyon nem volt kedvem "pöttyözni", ki akartam hagyni ezt a fordulót. De akkor eszembe jutott, hogy egyre kevesebben alkotunk, hiába 20 fős a manicute csoportunk. 

Ha már fel volt kenve a Paraiba (előzőleg mást terveztem rá), gondoltam alapnak jó lesz és elővettem a köröm konfettinek nevezett színes bigyót. Még korábban rendeltem a 12 tégelyből álló  különböző színű szettet. (ITT akkor épp akcióban volt) Szerintem sosem fogom elhasználni...

🔷🔹🔷

Nos, néhány konfettit felraktam a körmeimre és kész. Tudom, ez így olyan snassz, no de a Paraiba szépségét nem szerettem volna elnyomni. Rakhattam volna valami rendszerbe is a kis köröket, de bevallom még ahhoz is lusta voltam. 😉

A végeredmény nem tetszett, úgyhogy nagyon hamar lekerült a körmeimről..


A többiek biztosan szépet alkottak, lessétek meg!

6 megjegyzés:

  1. jó ez az alaplakk nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. Pedig annyira jó ez a mani, nekem nagyon bejön ezekkel a nailfettikkel :D Majd kipróbálom, ha lesznek ilyen színű konfettijeim, egyelőre csak Paraibával nem kompatibilis színekben van :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon szép lett pedig! (-:

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik, szerinten jó lett :)

    VálaszTörlés
  5. Fú, ez olyan szép lakk, tényleg elég rá ennyi pötty.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!