2017. március 21., kedd

Manikűrvadász 31. forduló


Sziasztok!

Elérkeztünk a Manikűrvadász 31. fordulójához.  Jobban belegondolva, azért ez elég szép teljesítmény egy ilyen jellegű megmozdulásnál. Néhány éve Bella indította útjára ezt a kezdeményezést, nála minden infót elolvashattok a szabályokról, feltételekről. 


Én nagyon sajnálom személy szerint, hogy egyre  kevesebben vagyunk már ebben a játékban, sőt egyre kevesebben írnak blogot, mert az instagramon nagyon kényelmesen megoldható ez, mármint a posztolás. Pedig a blogolásnak hangulata van, mindig vártam, hogy az engem érdeklő témákban új bejegyzéseket írjanak a lányok. Én is lusta lettem, ami az írást illeti. Csak feldobom instára a képet, pár szó, hashtag és már megyek is tovább 😉
Lehet gondolkodni kellene nekünk is az instagramos manikűrvadászaton, talán így többen visszatérnének a játékba. 


No, a kis kitérő után vissza a mostani fordulóhoz, melynek háziasszonya Noémi volt. 
A sorsoláson immár harmadszor  Ági lett a párom 👩, tőle kerestem egy elkészítendő manikűrt. Először egy kávésra esett a választásom, de sehogy nem jött össze úgy ahogy szerettem volna. Aztán egy kis komód összeszerelése miatt csúszott az egész bejegyzés írásom és úgy döntöttem, másik manikűrt választok. Az alábbira esett a választásom, igazán nekem való, piros is, virágos is... 💅

Mivel nekem nincs ilyen vizes körömmatricám, nyomdás matricával oldottam meg. A gyűrűsujjon levő mintához nagyon hasonlít az általam választott minta, mely Celebration BPX-014 lemezen található. Piros lakknak én Picture Polish Arabiant választottam. 







De rég írtam ilyen sokat 😉





8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Igen, a blognak van hangulata, de gondolom sokkal több időt vesz igénybe, abból meg a legkevesebb van mindenkinek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!! (-: A stamping decals pedig jobb dolog, mint a vizes matrica. (-: Hát, most valóban nagyon kevsesn voltunk..... Én valahogy sajnálom, hogy úgymond kimegy a divatból a blogolás. Szeretek olvasgatni, már a vlogokat sem kedvelem annyira.....

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép ez a piros pp lakk, és nagyon szép lett a mintával a mani :) én még egy éve se írom a blogot, bár tudtam hogy már a leáldozóban lévő időben kezdtem le, de élvezem, még tart a lelkesedés :D

    VálaszTörlés
  4. Mind az eredeti, mind a te verziód is eszméletlen szép, igazi nőies manikűrök! :)
    Én is szomorúan láttam, hogy milyen kevesen voltunk ebben a fordulóban :( Igaz, mostanában én magam sem vagyok túl aktív blogolás terén, de ha meglátom a Manikűrvadász felhívást azonnal ugrok és csinálom, mert ebből nem akarnék kimaradni. Azt is sajnálom, hogy manapság már egyre kevesebben blogolnak, én is imádom olvasgatni a bejegyzéseket és szeretem azt a hangulatot is, amiről te is írtál. Azért reméljük, hogy pár blog mindig lesz, amit olvasgathatunk :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!