2017. február 1., szerda

ManiCute -Kedvenc szín


Sziasztok!

Kicsit megkésve, de elkészítettem én is a kedvenc színes manikűröm. Ez a ManiCute aktuális témája. 
Az a helyzet, hogy nincs kedvenc színem, illetve van, de az több is. Ilyen a kék, zöld, piros, lila és különböző árnyalatai. Ez még nem jelenti azt, hogy nem használok más színeket a körmeimen. A ruhatáram már ennyire nem színes, mert pl piros holmim nincs, nem is volt talán sosem, maximum fehérneműben. Hogy miért? Mert eredetileg is (most már fodrász által) vörös vagyok és gyerekkorban azt mondták mindig nekem, hogy a vörös hajhoz nem passzol a piros színű ruha. Ez valahogy megragadt bennem, azóta sem tudom elfogadni a piros cuccokat a ruháim közt. Pedig most már tudom, hogy a pirosnak sok árnyalata van és biztosan olyan is van, ami nekem jól állna. Sajnos ezért vagyok bajban a rúzsokkal is, de az már más téma lenne. :) 

Ami a manikűröm illeti, több színű lett. Talán kifejezi azt, hogy szeretem a színes körmöket.
Az alaplakk Zoya Alicia. Kicsit csalódtam ebben az árnyalatban, mert csillogóbbnak hittem a képek alapján. Talán majd nyáron jobban mutat alapként is. 
A mutatóujjamon levő figura akár én is lehetnék  (CICI&SISI Love paletta)  :))  
A többi minta egy "occsó" kínai Überchic lemez utánzatról származik. 
Nem tagadom, én vásárolok ilyet is...mert csak :D



Nos, ennyi az én kedvenc színemről, a többiek nagyon szépeket alkottak.


8 megjegyzés:

  1. Lakkos mani, de jó! Nagyon tetszik, hogy ilyen színes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudtam dönteni a színt illetően, ezért lett ilyen :)

      Törlés
  2. nagyon jó lett a mani! megkérdezhetem hogy mi a kódja az ócsó kínai ÜC másolat lemeznek? én is veszek ebay-en hamisítványt, igazából kíváncsiságból és kalandvágyból :D nah meg mert utálom ha sokba kerül egy lemez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyém Beautiful-13 néven fut, de már más néven árusítják. https://www.aliexpress.com/item/1-x-Mixed-Design-Fantasy-Flower-Lace-Stainless-Steel-Nail-Stamping-Plates-Nail-Art-Stamp-Template/32690681631.html
      Itt megtalálod, aztán rá tudsz keresni, akár olcsóbbra is, mert most eléggé túl árazták..
      Azért a minőség nem olyan,mint mint pl. egy BPS :)

      Törlés
    2. nagyon köszi! tudom, elég lutri hogy milyen a minőségük, de ha beleszeretek egy mintába, nincs megállás :)

      Törlés
  3. Nekem is nagyon tetszik! Talán a mutatóujjad tetszik a legjobban, de a kis lakkok is nagyon jók lettek! (-:

    VálaszTörlés
  4. Jaj hát ez nagyon cuki lett! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!