2016. március 24., csütörtök

LFP! Tavasz


Sziasztok!

Mai téma a tavasz, melyet Ciiska adott erre a hétre a csoport tagjainak. Nos, az időjárás kicsit rácáfol a tavaszra, de remélem egyszer valóban igazi tavasz lesz. 
Egyszerű manikűrt dobtam össze, én nagyon kedveltem. Fehér és rózsaszín lakkból készült az átmenet, majd erre nyomdáztam EDM 05 lemezén levő apró virágos mintával. 


A fehér alap (Avon Iceberg White), erre került az átmenet, melyhez Moyra Anahel és Catrice All You Need Is Pink lakkokat használtam. 





A többiek tavaszi körmeit is nézzétek meg!


10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, meg a dekoráció is!

    VálaszTörlés
  2. Csodás lett, és a cseresznyevirágos minta is igazán mesés :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hangulatos lett, kellemes tavaszi manikűr! :)

    VálaszTörlés
  4. wow, outstanding cherry tree nail art :)

    VálaszTörlés
  5. Szépséges manikűrt alkottál, a színátmenet varázslatosan szép, a minta pedig bár erősen kontrasztos, mégis, a finomsága, vonalvezetése miatt szuperül illik az alaphoz.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!