2015. december 18., péntek

BlogKarácsony2015




Sziasztok!

Ebben az évben is jelentkeztem a karácsonyi ajándékozós játékra, melyet Iluss indított még el. 

Szóval, megajándékoztuk egymást. Az én párom Anna lett, vagyis neki küldtem ajándékot. Tavalyi ajándékozás során tőle kaptam nagyon kedves kis csomagot. :) A "sors" úgy alakította, hogy most viszonozhattam. 


Akitől pedig kaptam az  nem más, mint Gabi a Gabcsi blog írója. Sok szépséget küldött nekem és mivel imádom a lakkokat, ezekből volt több. 




Golden Rose WOW! 73 és 39 lakkok, ezeket az apróságokat nem lehet nem szeretni :)

Oriflame Nude Pink és Avon Tender lakk

Lovely Fast Dry (számot nem találok) BeYu 395 (ilyen márkájú lakkom még nem volt)

A kísérő kártya :) Köszönöm!

Balea Red Love fürdősó kókusz és barack illattal, nagyon kellemes, ezt már kipróbáltam. 

Balea fürdőrúd kókusz illattal. 


Lovely lakkal készült igen gyors manikűr, ha már egyszer körmös blogom van :) Kapott egy kis ILNP My Private Rainbow (X) fedőlakkot és egy kis mintát.


8 megjegyzés:

  1. Szuper csomag, a manikűr amilyen gyors olyan látványos!!!! Szuper!

    VálaszTörlés
  2. Szuper kis csomag és a mani is nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  3. Úgy látom ez a kókusz fürdőrúd nagyon népszerű, én is befogom szerezni :D Az a sok sok sok lakk pedig hát, uhh *.* IMÁDOM :D Köszönöm, hogy részt vettél! :)

    VálaszTörlés
  4. Ó de gyönyörű ez a maniii! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!