2015. november 9., hétfő

ManiCute - Őszi termések


Sziasztok!

Újra ManiCute, melynek témája stílusosan az őszi termések. Szerettem volna kihagyni ezt a témát, mert semmi ötletem nem volt az egészhez. 


Nagyon egyszerű manikűrt alkottam, szerintem. Szerettem volna kézzel festeni, de nagyon nem akart összejönni, ezért maradtam a nyomdázás lehetőségénél. Rimmel Rain Rain Go Away az alap, erre jött a minta W231 lemezről MdU lakkokal.



A lányok manikűrjeit/terméseit is lessétek meg, érdemes :) 

8 megjegyzés:

  1. Szerintem kár lett volna kihagyni, nekem nagyon tetszik! (-:

    VálaszTörlés
  2. Ahhoz képest, hogy nem volt hozzá semmi kedved, szerintem nagyon jó manikűrt hoztál össze! Nekem is tetszik a manikűrt. A színvilágát különösen szeretem. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon jó lett!:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszik :) Nagyon klassz lett!

    VálaszTörlés
  5. Szép lett ,nekem is tetszik:)!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!