2015. február 3., kedd

Wood Goblin (Anna Gorelova - Dance Legend)


 Sziasztok!

Az elmúlt hetekben újra rendeltem a Llarowe webshopból. Két lakkot választottam, melyek közül most ezt a különleges, zöld lakkot szeretném megmutatni. Be kell vallanom, hogy jobban megfogott, mint a "híres" Escapades. Már most tudom, hogy fogok még venni Anna lakkjai közül :) 

Csak jókat tudok írni a szerzeményemről. Az első dolog, a gyűrű, amit kaptam hozzá...imádom :) 


Az üveg 12 ml-es. Az ecset hagyományos vékony, könnyen lehet vele festeni.  A lakk száradás előtt még csillogó, de nagyon hamar matt finisű lesz. Két réteget használtam, ennyi elég a jó fedéshez. Vakuval és természetes fényben is igyekeztem képeket alkotni, hogy látható legyen a sejtelmes szépsége ennek a lakknak. Lilás, szürkés árnyalat is előbukkan és ettől olyan misztikus a hangulata. Nem tolakodó, nem is erős szín, és nem is díszítettem semmivel.











10 megjegyzés:

  1. Nem szeretem a zöldet. De ez elég szép. Én várok még a csopi rendelésre. De már bűnöztem a Zsóka által meghirdetett shoppingon. Én is rendeltem egy DL Anna lakkot. Jack Frost a neve (Dér Jankó után,Öt legenda). Nem tudtam ott hagyni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meg akartam várni a csoportos rendelést, de nem bírtam ki :) Mivel sikerült a Lakodom lakkot megvennem, így nem került a kosaramba a "Jankó" :D

      Törlés
    2. Szerinted Jankó nem inkább kékes? Sokat gondolkodtam kell-e a Lakodom mellé, de "szerelmes" vagyok Jankóba...szóval nem tudtam nem megvenni :D

      Törlés
    3. Nem is tudom, vannak olyan képek, ahol kékes, de én úgy látom, hogy nem sokban különbözik a PP lakktól. Kíváncsi leszek majd a véleményedre :)

      Törlés
  2. Különleges színe van, a gyűrűvel biztosan nagyon jól mutat. :)
    Nekem a Gold Fish van meg AG.-tól, inkább fedőlakknak jó, vagy 4 rétegben kell felkenni, de a minősége nagyon jó, ezért biztosan fogok még ebből a márkából vásárolni. :)

    VálaszTörlés
  3. It is a very pretty polish! I like it a lot.

    VálaszTörlés
  4. Imádom a zöldet, ez a lakk csodás!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Nem vagyok egy zöld rajongó, de ez nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem csak a gyűrű tetszik, bár gyönyörű árnyalat a lakk is, magamon nem bírnám elviselni.

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozom Audrey-hez, nekem is fotón tetszik, meg gyűrűben, de magamon biztosan nem szeretném. Neked viszont baromi jól áll.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!