2014. november 26., szerda

MintaMánia - Rózsás-virágos


Sziasztok!

Jelentkeztem Thimmyke minta mániás kihívására. A témák tetszenek, remélem időm is lesz elkészíteni a manikűröket.
Az első téma mindjárt kedvencem is, de ezzel még ennyit nem szenvedtem, mint ma. Valami nagyon szépet akartam összehozni, de ez nem igazán sikerült. 

Tegnap kaptam meg a Petra által megálmodott lemezek egyikét, az Oorie-t. Úgy gondoltam, hogy a mintákból "matricát" alkotok és az úgy nagyon szupi lesz. Maximum a gondolat volt szuper, de nem a végeredmény :) Ez lett belőle: 





Nekem nem akar összejönni ez a stamping decals technika. A festésig még csak oké, a gond ott kezdődik, mikor a körmömre szeretném tenni a matricát. Nem terül szépen, olyan, mintha gyűrődne. Lehet az a baj, hogy túlságosan kiszárad a minta? Azt gondoltam, hogy előre dolgozom az jó lesz...ezek szerint ennél a technikánál ez nem igazán működik. Több videót megnéztem, sőt még Ági leírását is átböngésztem, de nem vagyok elégedett azzal, amit én csinálok. 

 Ha valakinek van valami jó ötlete, akkor azt szívesen venném. 




19 megjegyzés:

  1. Ez a technika még nekem sem megy igazán jól, de előbb utóbb azért csak belejövünk :) Az elképzelés, a színek, a minta, mind nagyon jó, nekem tetszik a manid!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nem adom fel, mert nagyon szép és egyedi manikűröket lehet ezzel a technikával alkotni.

      Törlés
  2. Szép lett. :) Én eddig egyszer próbálkoztam ezzel a technikával, de nem lett jó... De nem adom fel! :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon szép lett! Nekem nagyon tetszik! :))))

    VálaszTörlés
  4. Mi lenne, ha a egy irattartó fóliára húzott átlátszó fedőlakkra nyomnád fel a készre festett mintát?
    Tudom, hogy így pofával lefelé kerülne a minta, de talán össze lehetne esztétikusan hozni?
    Mert most elképzelem, hogy a minta "visszája" biztosan szebb lehet, mert a kontúrokat nem fedi be a színezéshez használt körömlakk a minta alapjánál és így talán jobban működhet.
    Nem tudom, csak egy ötlet.
    A lemezről amúgy sikerült éles kontúrú szép mintákat fölvenned csak úgy önmagában? Lehet, hogy azzal van a gond, mert nekem nagyon úgy tűnik, hogy a kontúrok nem elég határozottak.
    Megpróbálkoznék másik lemezzel is, hátha azzal jobban sikerül.
    Ne add fel, biztos, hogy összejön ez nemsokára!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fóliára nyomom a mintát, szuper a lemez, a nyomdázó lakk is. Én a minta kifestése után kenem át fedőlakkal és várom, hogy száradjon. Simán le is jön a fóliáról, csak azzal van bajom, mikor a körmömre kell helyezni. Néha szinte törik a matrica, annyira száraz már.Lehet nem szabadna sokat várni a száradással.

      Törlés
    2. Ha törik, akkor száraz, ez bizti.
      Felezd az időt, és még akkor is jó lesz.
      És többféle fedőlakkal próbálkozz, lehet, hogy nem elég rugalmas a fedőlakk, mert pl túl vaskos réteget ad, ami merevre szárad.
      Remélem, hamarosan ráérzel a probléma nyitjára, de akkor kérlek, mindenképp oszd meg itt a tapasztalataidat, jó?
      Kevés a tanító célú bejegyzés nyomdaügyben Magyar nyelven, nem tudom, ki hogy van vele, de én ki vagyok éhezve minden infóra, ami nyomdával kapcsolatos. Turpisságokra, cselekre, hogy minél szebb eredmények születhessenek.

      Törlés
  5. Ha már szinte törik a matrica, akkor tényleg az a baj, hogy túl sokat vártál és túlszáradt a matrica.
    Egyébként ez a legnagyobb probléma ezzel a technikával, hogy nehéz eltalálni, hogy mikor kell rányomni a körömre: mostanában nekem sem sikerül eltalálnom az időt, de fordítva - keveset várok és ezért megy tönkre a minta...
    Esetleg próbáld ki a Lead light technikát, azzal is színes lesz a nyomdamintád, de ez a száradásos macera elkerülhető vele. Számomra ez könnyebbnek tűnik, mint a stamping decal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy szeretném kicsit megelőzni magam, de ennél a technikánál nem lehet ezt alkalmazni. A Lead light nem rossz, de annál nem lehet olyan intenzív színeket összehozni :) Tudom, semmi sem jó nekem igazán :)

      Törlés
  6. Ezzel a technikával még én is erősen csak barátkozóban vagyok... Az alap szép, az ötlet jó, a színek rendben vannak! Sokan ennél ezerszer rosszabbul sikerült manikűröket is posztolnak, ne ostorozd magad:)

    VálaszTörlés
  7. Pedig gyönyörű lett!! Remélem, sokáig hordtad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Majd a következőt sokáig hordom, de ezt hamar lemostam.

      Törlés
  8. Én is küzdök egyelőre ezzel a technikával, vagy törik, vagy gyűrődik. De a manid így is szép lett, nagyon tetszik ez a lemez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szuper a lemez, szerintem még sok hasonló manikűrt fogok összehozni, esetleg más színekkel is.

      Törlés
  9. Nekem nagyon tetszik a végeredmény! :) Amúgy a futótüzes maninál a poszátát én is ezzel a technikával készítettem és hasonló problémát tapasztaltam. Szerencsére, a manin nem lett túl feltűnő, de én akkor is láttam, éreztem, hogy nem tökéletes.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!