2014. november 24., hétfő

Manikűrvadász 13. forduló - bandita bejegyzése


Sziasztok!


Ez a harmadik alkalom, hogy itt vagyok veletek ebben a nagyszerű játékban, és nagyon élveztem a vadászat minden percét ismét! :)
Ebben a fordulóban Réka manikűrjei között vadásztam. 


Nos, bár Réka blogja alapvetően nem körömfestésekről-körömlakkokról szól, mégis bőven volt miből mazsolázni! :)
A nehézséget mindössze azt jelentette számomra, hogy cserkészés közben letettem a puskát, és elmélyedtem a sok érdekes, izgalmas bejegyzés között, és egy óra elteltével azon kaptam magam, hogy olvasok, olvasok, az "áldozat" meg vígan futkorászik! :D
Végül ezt a manikűrt választottam, mert odavagyok a Galaxis-manikűrök térbeliségéért, misztikus, sehol máshol nem tapasztalt színvilágáért, és mert még sohasem készítettem ilyen manit! 


A mani elkészítése egyszerűnek tűnik, de számomra nagyon nem volt az! Három napig csak próbálgattam különféle lakkokkal, szivacsos technikával megfesteni, de minden félkész tákolmányomat lemostam, mert nem voltam elégedett a látvánnyal.
A legnehezebb a megfelelő árnyalatú-effektű lakkok kiválasztása volt, végül az alapszínnel együtt összesen kilenc körömlakkból, Saran Wrap-technikával sikerült a lenti manit összehozni.





Alapként egy új kedvencemet, a Colour Alike Black Saint árnyalatát kentem, amely egy sűrű, fekete körömlakk, eszméletlen szép, fátyolszerűen finom holografikus csillámlással. Boldogan láttam, hogy a fotók tökéletesen visszaadják ennek a lakknak azt a látványát, amiért beleszerettem.
A csillagköd foltjait a "világosabbtól a sötét"-elve alapján vittem föl a körmökre. Használtam fehéret, kétféle kéket, zöldet, sárgát, egy holografikus ezüstöt és rózsaszínt. A gyűrűsujj galaxisa ecsettel készült, hófehér Moyrámból.
A már majdnem kész manikűrt tovább finomítottam és az alapszínből utólag még belemásztam a foltok területébe egy apró ecsettel a térbeliség illúzióját keltve.
Köszönöm a játék lehetőségét!


A többiek munkái:

23 megjegyzés:

  1. ahw *-* hát ez valami elképesztően gyönyörű

    VálaszTörlés
  2. Wow, ez igazán elképesztő, nagyon szuper lett! :O

    VálaszTörlés
  3. Ismét gyönyörűen kidolgozott, szépséges alkotást hoztál Bandita! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! Csodálatos! Ez az amikor valakinek egy egész Galaxisnyi fantáziája van a lakkozáshoz. :))

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép lett ez a manikűr, én már akkor megjegyeztem ezt, mikor megkaptam az anyagot a bejegyzés megírására:)

    VálaszTörlés
  6. Bandita, ismét gyönyörűt alkottál! Nagyon örülök, hogy velünk játszottál ismét! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! Azt hiszem, az egyik legszebb, amit valaha láttam! :)

    VálaszTörlés
  8. Annyira ügyes vagy, csak ámulok azon, hogy milyen kidolgozott az egész :O Váó! :)

    VálaszTörlés
  9. Elfelejtettem pislogni is! Le a kalappal, komolyan mondom, kiváló munka! *-*

    VálaszTörlés
  10. Atyaég, ez valami káprázatosan szép *.*

    VálaszTörlés
  11. Uhhh ez valami csodás! *.* Nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  12. Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a sok kedves hozzászólást, és Andi segítségét külön is! :)

      Törlés
  13. Nagyon tetszik a manikűr, varázslatos lett :) És nagyon örülök, hogy találtál olvasnivalót az írásaim közt ^^

    VálaszTörlés
  14. Nagyon vagány lett az összhatás, csodásak a színek és a minta is nagyon látványos. :)

    VálaszTörlés
  15. ez aztán galaxis, gratulálok! ^^

    VálaszTörlés
  16. Meseszép minden egyes köröm!!

    VálaszTörlés
  17. Szia Bandita!
    Gyönyörű lett, le a kalappal! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!