2014. november 10., hétfő

ManiCute -Parfüm


Sziasztok!

Eltelt megint 2 hét és jelentkezik a ManiCute csoport a parfüm témával. 

Nem sokat gondolkodtam az egészen, természetes volt számomra, hogy az általam kedvelt parfümöt próbálom a körmeimen megjeleníteni valamilyen formában.  A fejtörést csak az okozta, egy márkán belül melyiket válasszam? 
Általam használt márka a Bvlgari, abból is a kedvenc az Omnia, de mostanában kezdem megkedvelni az Amethyst illatot is. 
Azt még esetleg tudni kell, hogy nekem képtelenség parfümöt venni, mert iszonyat válogatós vagyok. Nem bírom az édes, pacsuli, tömény, nehéz illatokat. 
Egy kedves ismerősömnek viszont jó érzéke volt/van az illatokhoz és tőle kaptam először az Omniat, ennek már kb. 3 éve. Azóta csak ezt az illatot használom télen, nyáron. Tudom meglepő ez sokak számára, de én ilyen elvetemült vagyok. :) 
A személyes dolgok után lássuk mit alkottam. Először az üveg formáját akartam a körmömre festeni, de sz istenért nem sikerült, ezért arra gondoltam, hogy csak az üveg színeinél maradok. Nagyon jó kis színt találtam ehhez, ami nem más,mint a China Glaze All Aboard lakkja, amit az ősszel vásároltam Nailland webshopban. Nagyon kellemes árnyalat, jó minőség, kedvenc színeim egyike lett. 






Mi a kedvenc parfümötök? :)

A lányok manikűrjeit is lessétek meg!


11 megjegyzés:

  1. Hmm, nagyon gusztusos, tökéletesen illik ez a lakk az üvegcse színéhez, tök jó lett! :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is nagyon tetszik.Az alapszín fenséges.

    VálaszTörlés
  3. Szép ez a lila, és jó lett a manikűr. :3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jópofa megoldás, tetszenek a színek! Az illatot nem ismerem :) Gusztusos a csomagolása!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! :) Valóban gyönyörű az a lila árnyalat.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett!Jól mutat együtt ez a két lakk.:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon eltalaláltad a színeket, megy az üveghez. Jól néznek mi együtt: )

    VálaszTörlés
  8. Lilaaaaaaaaa <3 <3 <3 Engem már ezzel megvettel kilóra. :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik, hogy nincs túlbonyolítva a manikűr. Szuper lett! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!