2014. október 7., kedd

Catrice First Class Up-Grape


Sziasztok!

Rég jelentkeztem bejegyzéssel, pedig a manikűrözést nem hagytam abba, csak az írásra már nem jut annyi idő. Arra pedig pláne nem, hogy megmutassam az utóbbi időben vásárolt dolgaim. 


Néhány hete vettem ezt a csodaszép színű Catrice lakkot. Véletlenül vettem észre, mert megbújt a Rossmann polcán,  az üzlet világításánál nem látszott az igazi szép színe. Nem nagyon tudom behatárolni a színét, mert napfényben lilásabb, bíborosabb, míg árnyékban kicsi barnás árnyalatot is mutat. Könnyű használni, nem túl híg lakk, egy rétegben is fed kisebb körmökön, de két rétegnél látható az igazi szín. 
Igazi őszi lakk, bár, nálam nem évszakfüggő, hogy milyenre lakkozom a körmeim. 



Color Club Kissmet lakkját használtam nyomdázni (kihasználva a napsütéses időt). A minta Moyou Suki Collection 04 lemezéről való. Egyszerű, szolid manikűr szerintem, olyan "jó kislányos" :) 



Árnyékban készült kép 


8 megjegyzés:

  1. Csodás ez a lakk! *.* Meg fogom nézni magamnak. :)

    VálaszTörlés
  2. Valóban nagyon szép őszi körömlakk és a kis virág mintával vidámmá tetted ezt a manikűrt.

    VálaszTörlés
  3. Ezzel a nyomdával nagyon aranyos, holos nyomdával bármilyen lakkot fel lehet dobni :)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű színe van *-* a Maybelline burgundi Color Tattoo-ja jutott róla egyből az eszembe :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás ez a Catrice lakk! Nagyon jól áll Neked ez a szín! :)

    VálaszTörlés
  6. Love it!

    Enter my Oasap Cardigan Giveaway Here!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!