2014. június 24., kedd

Etude House a "füstös" fedőlakk és Bridal 06


Tegnap megígértem, ma megmutatom ezt a koreai fedőlakkot. Pár hónapja láttam egy gyönyörű manikűrt valamelyik blogon. Azóta azon ügyködtem, hogy szerezzek ilyen lakkot. Próbáltam magam kutyulni, de nem tetszett. Ebay-en beírtam a keresőbe és ezt a koreai lakkot dobta ki. Nevet, számot nem találok az üvegen, csak számomra olvashatatlan koreai szöveget. Igazából azt sem tudom, hogy mennyi az üveg tartalma...talán 8 ml. 
Teljesen elégedett vagyok vele, nem kente el a mintát, fényesre száradt elég hamar. Imádom. Gondolom sokaknak nem tetszik, de hát nem vagyunk egyformák. :)


Fehér alapra nyomdáztam, a Bridal 06 lemezén levő egyik mintával. Itt jegyzem meg, hogy odavoltam ezért a lemezért, de csak csalódást okozott. Képtelenség szépen felvenni a mintát, többször le kell húzni a lakkot, ennyit még Moyou palettával nem szenvedtem, mint ezzel. A motívumok csodaszépek, de mintha nem lennének finoman kidolgozva. Lehet, csak hibásat kaptam.
Az alábbi képen olyan gyönyörűek a minták, azt hittem a lemezen is ilyenek lesznek. Jelenleg nem elérhető ez a lemez a Moyou-nál.


Szóval, ilyen még fedőlakk nélkül. 


Itt már két ujjamra került a fedőlakkból

Itt pedig már minden ujjamon használtam




Élőben nagyon mutatós a körmökön, pláne egy jó kis mintával. 


12 megjegyzés:

Köszönöm a kommentet!