2014. június 12., csütörtök

Born Pretty Store review: Nail Art Glitter Decoration White Rhombus Design



 Tesztelésre kaptam a Bornprettystore webshopból ezt a fehér, rombusz alakú glittert. Mikor választanom kellett, úgy gondoltam ezzel a díszítővel bármilyen egyszerű színű körömlakkot fel lehet dobni.


Most egy bohóc ruhára emlékeztető manikűrt kreáltam :) Talán nem illik az elegáns OPI lakkokhoz (Alpine Snow és AmazON...AmazOFF), de nekem tetszett. 







A glitter ITT megrendelhető, használhatod a 10% kedvezményre jogosító kódot is ANDX31




7 megjegyzés:

  1. nekem tetszik ez a mani is,meg maga a rombusz alaku glitter is.szep lett

    VálaszTörlés
  2. szerintem pedig éppenhogy nagyon jól mutat a rombusz ezekkel a lakkokkal :)

    VálaszTörlés
  3. Mennyire szeretem ezeket az egyszerű és nagyszerű manikűröket! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!