2014. március 9., vasárnap

Moyra 81 nyomdázva

Egy érdekes színű lakkot mutatok ma, ami már régóta a tulajdonban van. Narancs színűnek tűnő lakk, de még sem az, inkább egy halványabb réz színnek nevezném én, vagy bronzos, rozsda szín...ki minek látja.

Már egy rétegben is szépen fed, az ecset szerintem sok lakkot felvesz, annak ellenére, hogy vékony. Nagyon szép fényesre, csillogósra szárad, kicsit fólia hatású. Önmagában is szép, de úgy éreztem, hogy valami kell rá. Konad m81 lemezén találtam meg a megfelelő mintát. Szerintem illik ehhez a színhez.










M81 lemez


A mutatóujjamon kipróbáltam a NYC Turbo Dry top coat lakkot (sok blogon láttam, hogy használják, gondoltam, hogy nem lehet rossz). Turbó gyorsasággal ideges is lettem, mert elkente a mintát. Régóta megvan ez a fedőlakk is, de valamiért mindig háttérbe tettem. Talán a 6. érzékem megsúgta, hogy ez nem jó nekem :) 
Szóval, a többi ujjamon a Rimmel 3D Plumping lakkját használtam, semmit nem mázolt el...most, máskor sem. 




Nekem nagyon tetszik ez a kis semmitmondó színű lakk, persze csak a mintával. 
Tetszenek az ilyen színek?


11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, szép lett :) A lakk önmagában nekem annyira nem jön be, de nyomdázással tök jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Önmagában én se viselném, de valami fekete mintával hordható...

      Törlés
  2. Gyönyörű színe van annak a Moyra lakknak! *.* Egyik első körömlakkomra emlékeztet. :)
    Megjelöltelek egy bejegyzésben: http://vaniliamamor.blogspot.ro/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Külön köszönet a jelölésért is, igyekszem minél előbb megírni a bejegyzést.

      Törlés
  3. Annyira, de annyira szép O.O
    Én is jelöltelek Téged :)
    http://azrail5.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :) Megtiszteltetés, hogy te is jelöltél! Most már 2x7 dolgot kell írjak magamról? :D

      Törlés
  4. Nekem is nagyon tetszik :) Jó lett :D

    VálaszTörlés
  5. Én is jelöltelek :) http://k-orom.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!