2013. november 9., szombat

Essence Snowflake topper

Essence Snowflake topper

A kíváncsiság hajtott, hogy beszerezzem ezt a toppert. Szintén DM-ben vettem, 649 Ft-ot kértek érte.

Annyira semmitmondó ennek a lakknak a kiszerelése, hogy az üzletben alig vettem észre.  






Alaphelyzetben így néz ki:


Itt pedig már jól  felrázva, mert egyébként a fehér glitterek az üveg alján heverésznek. 


Ez a Lora lakk is új szerzemény, 99-es számozású. Gondoltam, hogy ezen majd jól mutat a topper.





Íme, élesben a snowflake









Szerintem ez az eddigi lesiralmasabb fedőlakkom. Üvegben nagyon aranyosan mutat, de élesben elég ócska. Az üvegből összesen 10 db fehér glittert sikerült kihalásznom. Mondhatni azt is, hogy béna vagyok...na, de ennyire?? )
Már olyan vastag rétegben volt a fedőlakk a körmeimen, hogy karácsonyig sem száradt volna meg. Az apró csillámok szépek, de ez másik topperrel is elérhető. Max. szerzek fehér glittert és még azt is rászórom a körmeimre. 

Szóval, ez a lakk kidobott pénz volt. 



10 megjegyzés:

  1. huuu nem mondod????? pedig tökre tetszik ez a fedőlakk. és ennyire nem lenne jó?????? akkor kár érte

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszett. Egy blogon már láttam, de ott sem voltak jó véleménnyel róla.

      Törlés
    2. én nagyon elfoglut vagyok a tesztekkel kapcsolatban :) álatlában élőben dől el nálam egy lakk sorsa-már ha van lehetőség arra hogy megnézzem.
      viszont tényleg sajnálom ha ennyire nem jó ez a lakk.mert üvegben igencsak tetszetős.-volt :)

      Törlés
    3. Ritkán vagyok rossz véleménnyel egy lakkról, de ez most ilyen.Nem nagy durranás ez a topper :)

      Törlés
  2. Hát ez...Nem pont erre számítottam volna. Pedig csak ezt az egy lakkot akartam volna ebből a trendkiadásból! Fixen nem fogom megvenni :D Köszi a tesztet! :) És sajnálom, hogy nem vált be! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, ha segítettem :) a másik essence lakk újdonság még jobban megéri a pénzét :)

      Törlés
  3. Ne már...pedig ezt még meg is vettem volna :S Uh, siralmas tényleg, szép szép, no de hol a glitter? Alig vesz fel valamit :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, hogy jó néhányszor átkentem a körmeim, talán még a képeken is látszik. A fehér glittereket külön halászgattam ki.

      Törlés
  4. ELéggé elrontották ezt a lakkot. :S Én a boltban csak annyit láttam belőle, hogy a csillámok az üveg alján ülnek. :S Már akkor elment tőle a kedvem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így igaz, én nem is vettem észre sokáig, pedig direkt ezért mentem be a boltba :)

      Törlés

Köszönöm a kommentet!