2013. november 23., szombat

Coral 180

Coral 180 

Megint Coral lakk, de most nem is ezen van a hangsúly. Hirtelen  felindulásból választottam ezt a rózsaszínt,  mert nem igazán vagyok ezzel a színnel elengedve. (Korábban nem használtam, ezért nem is vettem ilyen lakkokat)

Két réteget használtam, de nem tetszett. Ezért jött az ötlet, hogy az Essence lesz a megmentőm, a 103 space queen (kis csilli-villi). 
A mintákat a BM-H16 és BM-H17 palettákról nyomdáztam. 
A piros diszítéshez China Glaze Ring In The Red lakkot használtam. Az ecsetet gondolom nem kell említeni :) 


















A lakk színét nem nagyon sikerült visszaadni, pedig kellemes rózsaszín. 

A gyűrűs ujjamon valami állatkás figura van, és puszilgatják egymást :)
A lemezen  még jobban kivehető, képeken a fény miatt nem  látszik olyan jól. 



Erzsi, remélem látod...lakkoztam is :D

14 megjegyzés:

  1. ez az eddigi kedvencem!!! telitalálat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) pedig kedvem se volt lakkozni..nem volt ihlet :D

      Törlés
  2. Na hát nálam pont rózsaszínekből van rengeteg. :D Ilyenből konkrétan kettő is. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyont tetszik hogy kifestetted a nyomdavirágokat :)

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom Ágihoz, nekem is ez lett a kedvencem! Brutálisan szép lett *-* Legeltetem még rajta a szemem kicsit :)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű lett, nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  6. Jajj, imádom ezeket a cuki mintákat, bár mivel bagoly mániám van, eddig a baglyos volt a kedvencem, de ez is *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom a baglyokat, olyan okos fejük van :D beszereztem baglyos matricát is, nagyon aranyos...majd megmutatom :)

      Törlés
  7. beautiful post!

    I will be very happy if you would enter on my new giveaway!

    thank you so much!
    Cecilia

    VálaszTörlés
  8. jajj azok a virágok nagyon cukikák. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!