2013. november 19., kedd

Avon Arctic waters

Avon Arctic waters


Kezdek újra visszatérni az Avon lakkokhoz, mert a korábbihoz képest,mintha javult  volna a minőség és a színek is tetszenek, nagyon sokszor csábulok vásárlásra :) 
Egy szép kék színű lakk az Arctic waters. A 12 ml-t szerintem soha nem fogom elhasználni - lehetne kevesebb az üvegekben és adhatnák olcsóbban is akár. 
Most könnyebben tudtam festeni az ecsettel, mint a korábbi években. Két rétegben szépen fed,  kicsit folyós, de nem csíkos, hamar szárad. 









Már egy ideje használom ezt a fedőlakkot, főleg a nyomdázott körmökre. Eddig nagyon bevált, nem kente el a mintát. Az ecsete puha, talán a Sally Hansen  alaplakkjaiban levő ecsetekhez tudom hasonlítani. Az ára viszont sokkal szolidabb. Könnyű használni, a száradásra sincs panaszom.  



Essence fekete nyomdázó lakkot és Pueen  49-es  lemezt használtam a mintához 






A fekete minta kicsit tompította a kékséget...ez a a képeken sajnos nem jön át...de én látom :) 

Vannak Avon lakkjaid? Mi a véleményed róluk? 

15 megjegyzés:

  1. Awwwww *-* A lakk színe is szép a nyomda meg wow *-* ami egyenlő azzal, hogy most itt ülök a monitor előtt és párás csillogó szemekkel nézem a manid *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) nagyon örülök, hogy tetszik. Bár, lehet más miatt párás a szemed ;)

      Törlés
  2. Nagyom klassz manikűrt rittyentettél. Nekem ez a fedőlakk nagyon gyorsan besűrűsödött sajnos, reméljük nálad nem fog. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nem csak ez sűrűsödik be. A Moyra, Sally Hansen, Avonos fedőlakkjaim is sűrűbbek lettek, pedig még a felét sem használtam el. Lakkhigítóval próbálok segíteni a dolgon, eddig még sikerrel.

      Törlés
  3. Hú, én erre a fedőlakkra nagyon berágtam anno, de jó, hogy neked bevált :) Nekem nincs sok avon lakkom, de azokkal nagyon meg vagyok elégedve. Eddig legalábbis. Jó a minta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Nálad mi volt a gond ezzel a fedőlakkal?

      Törlés
    2. Sosem akart megszáradni és buborékos is volt, egyébként tartósnak tartós volt, ha egyszer megszáradt és szép fényes is :)

      Törlés
    3. Azt had kérdezzem meg, neked melyik lakkok váltak be nyomdázásra? Mert én mindig szenvedek ezzel. Lehet vennem kéne nyomdázó lakkot, de abból kicsi a választék... Köszi

      Törlés
    4. Ígértem múltkor, hogy összeszedem amivel nyomdázni lehet, sajnos ez csak félig történt meg.. Szóval, a Moyra Metál effect lakkjai tökéletesek, még sötét alapon is. Nekem asszem 3 darab van. Aztán az Essence nyomdázós lakkjai is jók és nem is drágák, fehér és fekete. A az új őszi kollekció több darabja is alkalmas nyomdázni, CG Romantic kollekciója, láttam belőle a Nailland Webshopban is. Aztán Barry M Foil effect lakkjai. Csak úgy kapásból ennyi. Ezek már itthon is elérhetők. :)

      Törlés
    5. Jah és az XL-es stamper a legjobb. A többi nem sokat ér.

      Törlés
    6. Köszönöm szépen! Felnéztem a Moyou oldalára, de párom naaaaagyon csúnyán nézett rám :D Pedig vannak ott jónak tűnő bélyegzők. Na majd januárban.

      Törlés
  4. Gyönyörű lett, nagyon tetszik. :)
    nekem ez az essece topper nem vált be ://

    VálaszTörlés
  5. ez a lakk nekem is megvan. nem rossz, de először kicsit különlegesebbnek tűnt a színe, aztán mikor használtam kicsit elszomorodtam. félre is van most kicsit rakva. de mivel akciósan elég olcsóak és szerintem se rossz a minőségük, ezért van már itthon jó pár árnyalat :)
    viszont ezt a fedőlakkot és is utáltam, ki is dobtam. érdekes, hogy mindenkinek más válik be...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már nagyon kíváncsi leszek erre a fedőlakkra. Még csak pár hete használom. Előtte a Moyra gyémánt fedőlakkját használtam, de az is nagyon hamar sűrűsödik :( igaz, lakkhigítóval lehet segíteni rajta...

      Törlés
  6. Szemeztem vele a múltkor, amikor akciós volt, de nem győztek meg a képek, amiket neten találtam. :S A Te képeid alapján viszont lehet megvettem volna, ha nem maradok le az akcióról. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!