2013. október 26., szombat

Nyomdáztam kicsit

A héten nagyon sok lemezt kaptam, azt hiszem eljött az ideje, hogy ki is próbáljam. Először az Bornprettystore-ból rendelt QA71 nyomdázó lemezt használtam. Kedvem volt ahhoz is, hogy színátmenetes körmöt készítsek. Sárga és barack színnel dolgoztam. A képeken lehet, hogy ebből nem jön át olyan szépen az átmenet, mint ahogy én látom :) 



A minták elég mélyek, megfelelő nagyságúak még a hosszabb körmökhöz is.  
















Essence sárga 118 little miss sunrise és Moyra 72-es számú lakkot használtam a színátmenethez.
Elsőre nem lett olyan rossz :) már csak azért sem, mert általában nem használok ilyen színeket a napi manikűrömhöz. 


Hogy állsz a hasonló színekkel?


3 megjegyzés:

  1. hu szuper ez a paletta. és a mani is nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) próbálkozom, de meg sem közelíti a tiéd :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a manid, és én is csatlakozom, szuper a paletta :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!