2013. október 18., péntek

NYC 247 Prince Street

NYC 247 Prince Street

Sokat bajlódtam ezzel a körömlakkal, mert már nem először próbáltam felkenni a körmeimre, de eddig kevés sikerrel. Sehogy nem akart összejönni a lakkozás, mert hol túl vékonyan kentem, hol vastagon. Pedig a szín nagyon szép szerintem, de a fedés az borzalmas. Két réteg van, egy vékonyabb és egy közepes. Ha a második réteg is vékony volt, akkor csupa folt lett a lakkozás. Nagy küzdelem árán azért összehoztam a festést. :)

















Annak örömére, hogy sikerült felkenni ezt a lakkot, nem akartam most díszíteni :) 

4 megjegyzés:

  1. Nekem egy világosrózsaszín és egy világoszöld van, hasonlóak a tapasztalataim. A rózsaszínt épp a napokban öntöttem össze egy félig kifogyott sötétlila miss sporty-val :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt megnézném, hogy mit kevertél ki a két lakkból :)

      Törlés
    2. Most vasárnap a Lila lesz a Szivárvány körömkihívás témája, ahhoz kutyultam :)

      Törlés
    3. Mindenképp megnézem a képeket :)

      Törlés

Köszönöm a kommentet!