2013. október 23., szerda

Essence Wanna Say Hello 124

Essence Wanna Say Hello 124

Szép sötétbarna körömlakk az Essence-től. Tetszik a színe, állaga...olyan nekem való :) 
Fényesre szárad, két réteg kellett a szép fedéshez. Ez szín jelenleg tükrözi a hangulatomat is. Náthás vagyok, nyűgős, minden bajom van. 











Most először próbáltam ki az ecseteimet. Konkrét tervem nem volt, csak egy kis amatőr próbálkozás. :) Moyra egyik sand lakkjával  húztam vonalat. Az elgondolás nem lett volna rossz, de a kivitelezést  még gyakorolni kell. Közre játszik a hangulatom is, hogy nem volt türelmem macerásabb díszítéshez.  Persze ez csak magyarázkodás, hogy milyen béna vagyok. 





Maradjak inkább a nyomdázásnál? 



3 megjegyzés:

  1. Nem vagy béna! Sanddal nem igazán lehet vékony vonalat húzni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sima lakkal se menne, de majd megpróbálom legközelebb.

      Törlés
    2. Ma előre akartam dolgozni a szivárvány kihívás csíkos epizódjára és gondoltam majd festek szép, egyenletes, vékony, tarkabarka csíkokat... háááát... ebből a tarkabarka teljesült :D Nagyon nehéz vékony és egyenes vonalat húzni még tűecsettel is!

      Törlés

Köszönöm a kommentet!